Узагальнюючі результати діагностики учнів

 

 Лютий 2021р.

 


АНАЛІЗ АНКЕТУВАННЯ ПРОФСПРЯМОВАНОСТІ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ

 


За результатами анкетування профспрямованості учнів 9-х класів, продовж останніх трьох років, підсумувавши , можна зробити наступні висновки:

 

1.      Мета навчання в 10 класі:

o    не йду до 10 класу – 47, 7%;

o    щоб отримати середню освіту –37,7%;

o    не визначились – 13, 2%;

o    за вимогою батьків – 1, 8%.

 

2.     До якого ВНЗ (технікуму, училища) діти збираються вступати?

 

o     технікум – 12, 1%;

o     училище – 24, 5%;

o     ВНЗ гуманітарний – 15, 1%;

o     не визначились – 23, 2%;

o     ВНЗ технічний – 3, 3%;

o     коледж – 21, 8%.

 

3. Відповідно до обраного шляху продовження освіти, який профіль Вам необхідний?

o     не визначились – 38, 1%;

o     гуманітарний – 33, 4%;

o     фізико-математичний – 9, 5%.

 

4. Які предмети за вибором ви б хотіли вивчати?

o     іноземна мова – 47, 6

o     біологія – 28, 5%;

o     історія і правознавство – 23, 8%;

o     математика – 19, 1%.

 

 

 

 

5. Причини невдач у навчанні?

o     складність матеріалу – 39, 6%;

o     незнаю – 30, 2%;

o     небажання вчитися – 23, 8%;

o     погані взаємини з викладачем – 2, 4%;

o     погані взаємини з однокласниками – 2, 7%;

o     відсутність здібностей – 2, 8%;

o     у мене тільки успіхи – 3, 8%.

 

6. Як впливає мікроклімат у класному колективі на вашу успішність?

o     сприяє інтересу до навчання – 43, 4%;

o     пригнічує бажання вчитися – 20, 2%;

o     незнаю – 38, 3%.

 

7. Чи вважаєте ви можливим покращити рівень своїх навчальних досягнень?

o     так – 49, 8%;

o     ні – 10%;

o     незнаю – 40, 2%.

 


 

Грудень 2020р.

Рівень адаптації учнів 10 класу                

(10 учнів)

Рівень адаптації

Кількість учнів

% співвідношення

Високий

4

40

Середній

5

50

Низький

1

10

 



                               

Грудень 2020р.


РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЛЕКСН
ого дослідження «ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ»

      Перехід учнів з початкової школи до школи 2-го ступеня супроводжується низкою специфічних проблем, що потребують особливої уваги. Складність цього періоду зумовлена насамперед, сукупністю психофізіологічних та особистісних змін, які відбуваються у внутрішкільному світі дітей на межі 4 – 5-х класів. До того ж нові умови навчання в середній школі висувають високі вимоги до інтелектуального розвитку учня, підвищують темпи навчальної діяльності. Усе це викликає напруження психіки дитини, може призвести до перевтоми, високого рівня тривожності.     У ході реалізації підпрограми «Шкільна тривожність» учнів 5-х класів, проводилися і проводяться заходи щодо виявлення тривожності у школярів.    На І етапі, який починається в вересні, було проведено з учнями 5 класу тестування на виявлення тривожності (за опитувальником Спілберегера).  За результатами тестування було виявлено два типи тривожності: особистісна і ситуаційна.

1.      Особистісної тривожності серед учнів 5 класів  на високому рівні немає в жодного учня.

2.      Ситуаційна тривожність

Високий рівень – виявлено у 5 учнів:

В ході бесід, які були проведені з цими учнями, можна зробити висновок, що ситуаційна тривожність у учнів була тимчасова. (Це стосувалося контрольної роботи, невивченого домашнього завдання, уроку), і за це учні дуже турбувалися.    На ІІ етапі, який починається в жовтні – було проведено – методику «Неіснуюча тварина», і анкетування «Шкільна мотивація»).   За результатами методики «Неіснуюча тварина» дітей з високим рівнем тривожності не було виявлено; середній рівень тривожності – 36%; низький рівень тривожності – 64%.Таким чином за методикою «Неіснуюча тварина»  було виявлено дітей комплексної групи, у яких тривожність на середньому рівні, але наступні показники на високому рівні.

За результатами анкетування «Шкільна мотивація», виявлено високий рівень шкільної мотивації у 38% учнів; середній рівень шкільної мотивації – 62%; низького рівня шкільної мотивації – 0 учнів.

 

 

 

     Рекомендації

1.      Класним керівникам  5 класів  проводити відповідні бесіди для покращення стосунків між дітьми з використанням активних форм роботи.

 

 

2.      Вчителям-предметникам:

·          перший місяць навчання дітей у 5-му класі не писати зауважень у щоденники;

·          проводити оцінювання на користь дитини;

·          дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму на вихідні;

·          організувати індивідуальну роботу з учнями ;

·          планувати уроки з урахуванням особистісно-зорієнтованого навчання.

 

   3. Батькам:

·          Уникайте змагань і яких-небудь видів робіт, що враховують швидкість;

·          Не порівнюйте дитину з оточуючими;

·          Частіше використовуйте тілесний контакт, вправи на релаксацію;

·          Сприяйте підвищенню самооцінки дитини, частіше хвалить її, але так, щоб вона знала, за що;

·          Частіше звертайтеся до дитини на ім’я;

·          Демонструйте зразки упевненої поведінки, будьте в усьому прикладом дитині;

·          Не висувайте до дитини завищених вимог;

·          Будьте послідовні у вихованні дитини;

·          Використовуйте покарання лише в крайніх випадках;

·          Не принижуйте дитину, караючи її;

·         При  потребі звертайтеся за консультацією до психолога.

 

 

Листопад 2020р.

 

Рівень адаптації учнів 1-А класу        

 (16 учнів)

Рівень адаптації

Кількість учнів

% співвідношення

Високий

5

31

Середній

9

56

Низький

2

13

 

 

 



 

 

Листопад 2020р.

 

Рівень адаптації учнів 1-Б класу         

(18 учнів)

Рівень адаптації

Кількість учнів

% співвідношення

Високий

7

39

Середній

9

50

Низький

2

11

 

 



 

 

Листопад 2020р.

Рівень адаптації учнів 5-А класу         

(26 учнів)

Рівень адаптації

Кількість учнів

% співвідношення

Високий

12

46

Середній

10

38

Низький

4

15

 

 

 



 

 

 

Листопад 2020р.

 

Рівень адаптації учнів 5-Б класу                

(24 учні)

Рівень адаптації

Кількість учнів

% співвідношення

Високий

9

38

Середній

13

54

Низький

2

8

 

 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар